mister greenway’s
pronkstukken
Mister Greenway’s pronkstukken. Oftewel portfolio.
Bekijk en lees hier meer over eerder werk: ontwerp, opvallende producties en meer!
Delft Blue Cosmetics
Een hoop blauw, Delfts blauw 💙 trotseerde mijn scherm de afgelopen tijd.
Mister Greenway heeft meegewerkt aan een nieuwe hele gave Delfts blauwe cosmetica productlijn.
Delft Blue Cosmetics heeft in samenwerking met Royal Delft een nieuwe lijn gelanceerd: twee unieke geuren en een soapbar met het prachtige Delfts blauw geschilderd patroon.
Productverpakkingen, kleur/persafstemmingen (blauw is niet zomaar Delfts blauw hè), productshots, een premium folder, promotiemateriaal, luxe goud en zilverafwerkingen. Alles waar ik van hou kwam voorbij.
Vanaf nú te koop bij o.a. de Nieuwe Kerk en de Royal Delft shop op de Markt. En te bestellen via de website. Een echt tof cadeau scoren (of jezelf verwennen) is vanaf nu een eitje.
Goodbye disposable cups
De TU Delft neemt afscheid van single use bekertjes. Groen bezig TU Delft!
Voor alle communicatie rondom duurzaamheid initiatieven heb ik deze stijl ontwikkeld.
Tassen in eigen kleur
Too Good To Go heeft een missie. En wat voor één: Elk jaar wordt 2,5 miljard ton voedsel verspild. Vaak gewoon omdat het over blijft. Met de Too Good To Go-app red je onverkocht eten bij jouw bakker, favoriete restaurant of supermarkt.
Recent heeft de huisstijl van To Good To Go een restyle ondergaan. Om met de nieuwe stijl te kunnen shinen heb ik hiervoor op maat gemaakte tassen geleverd. Stoere ruime tassen met robuuste hengsels. In hun eigen herkenbare kleur met hun vernieuwde logo. Doing good – tastes real good. 🙌🏻
Ook een toffe eigen tas voor jouw merk?
✅ Geheel te voorzien van eigen print/kleur
✅ Verschillende maten/verhoudingen mogelijk
✅ Sterke stof met een katoenen uitstraling
✅ Dikke robuuste schouderband in wit of zwart
Van der Valk Hotel Delft
Van der Valk Hotel Delft A4 is een prachtig, fonkelnieuw, hotel dat begin 2023 de deuren heeft geopend. Natuurlijk kan je hier heerlijk in alle luxe overnachten. Maar ook als je in de buurt woont zijn er genoeg redenen om een bezoek te brengen. Voor bijvoorbeeld een verkoelend drankje op het zonnige terras, een lunch, of een uitgebreid diner in het stijlvolle restaurant.
Om Van der Valk Hotel Delft lokaal op de kaart te zetten ontwikkelde ik voor hun een eigen stijl. Van der Valk herkenbaar maar met een eigen ‘Hotel Delft’ twist. Vervolgens heb ik deze stijl toegepast voor een reeks advertenties in o.a. lokale kranten, magazines en overige externe communicatie.
Examentijd bij de TU Delft
Voor Delftse studenten een tijd van hard blokken. In opdracht van de TU Delft ontwikkelde ik daarom in samenwerking met de Library de keyvisuals waarmee verschillende zones in de bibliotheek worden aangeven. Hard studeren doe je in de focus area. En jezelf daarna belonen met een goede cappuccino terwijl je kroelt met de knuffelhond, juist: daarvoor ga je naar de relax area. Middels o.a. borden, stickers en spandoeken in de bibliotheek kan niemand er meer omheen: the exam period is here! Delftse studenten: don’t stress, do your best. And then it’s time to relax!
De Fitloods - huisstijl
Sportschool Chakti, al jaren een gevestigde sportschool in Swifterbant gaat verhuizen. Van 2 panden naar 1 groot indrukwekkend pand op een zichtlocatie met een grote buitenruimte. 1150 m2 loods – 4000m2 terrein. Het serieuze werk.
Ik heb gewerkt aan een nieuwe naam en identiteit van Chakti 2.0.
Meet de Fitloods: De 3D ‘energielijn’ weerspiegelt de diversiteit van de Fitloods: Voel je goed. Leef je uit in de fitnessruimte, bereik doelen waarvan je niet wist dat het in je zat tijdens de CrossFit sessies. Doe mee met de groepslessen of verzet je gedachten tijdens de hotyoga lessen waarna je jezelf beloond in de buiten wellness. Go, Go, Go Noord-Flevoland! 💪🏻
Sophia is haar naam
In 2020 heeft Sophia haar deuren geopend in het Rotterdamse Lloydkwartier. In een jaar dat we vaker thuis zaten dan ons lief was en nieuwe horeca ontdekken niet vanzelfsprekend was. Deze 3-luik geeft een inkijkje in wat deze pure Italiaanse zaak allemaal te bieden heeft.
Logo 'Het Vervolg' - geeft jongeren perspectief
Voor stiching Het Vervolg heb ik een aantal logo-voorstellen gemaakt. De stichting helpt jongeren die tussen wal en schip vallen weer structuur, vertrouwen en perspectief te geven. En zo, o.a. door een dagbestedingsplek, de mogelijkheid het tij te keren.
Food La Route
1 avond – 4 restaurants. Ja echt.
Food La Route organiseert in verschillende steden in Nederland een unieke culinaire avond: Elke gang eet je namelijk in een ander restaurant. Tussen de gangen door wandel je door het stadscentrum naar de volgende gang. Zo maak je op een bijzondere manier kennis met 4 restaurants op 1 avond. Volledig verzorgd inclusief bijpassende wijnen.
Voor komend seizoen heb ik de uiting en promotie materialen ontwikkeld zoals posters, tafelkaartjes en makelaarsborden. Ook online gaat Food La Route opvallen, met een animatie voor de gepromote social campagne.
Loop het water je al in de mond? Check foodlaroute.nl voor een culinaire route bij jou in de buurt.
Animatie
Je ziet het overal voorbij komen. Op schermen in de supermarkt, bij de benzine pomp, op digitale out-of-home schermen en veel via social kanalen.
Een animatie werkt goed om je boodschap in een aantal stappen te vertellen én om extra aandacht te genereren.
Een animatie inzetten is niet alleen effectief met een commercieel doel maar het werkt ook goed om te informeren. Het maakt het overbrengen van een complexe boodschap of stappenplan behapbaar.
Opening Academisch jaar
Elk jaar in in september vindt de opening van het Academisch Jaar bij de TU Delft plaats. Dit jaar met als thema kunstmatige intelligentie (AI).
Ook voor de TU Delft een actueel en relevant topic. Met als doel de kracht van AI benutten om een betere samenleving te creëren. De technologie van morgen, gevormd door de wetenschappers van vandaag.
Ik heb bijgedragen aan de visuele identiteit van het event, de vormgeving van de communicatiemiddelen en de aankleding van het congrescentrum en het podium.
En ja, natuurlijk met behulp van AI. ✨
Who let the dog out?
Voor een fotoshoot en ter aankleding van de beursstand voor kinderkleding merk Qtie illustreerde ik deze bulldog en produceerde ik hem op lichtgewicht materiaal. Een echte eyecatcher om de nieuwe collectie te promoten.
Stoere mannen: laat je zachte kant zien
Gym & Gin is een met een Bib-Gourmand bekroond restaurant in Rotterdam waar het hart van menig interieur-junkie sneller van gaat kloppen. Deze poster is ontwikkeld in de stoere stijl van de zaak om Valentijn niet onopgemerkt voorbij te laten gaan.
Presentatieboekje
Een klein presentatieboekje van de kleding collectie van Qtie. Met verspringende tabbladen met een grof natuurlijk touwtje bij elkaar gebonden.
In stijl geserveerd
Drankjes in stijl geserveerd met eigen viltjes. Vanaf 500 stuks tot tien-duizenden.
Mediterraanse sferen in ... 3,2,1 ...!
Een tijdelijk terrasuitbreiding voor een slooppand in Delft. Dat is niet écht gezellig uit eten. Door de opmaak & productie van dit spandoek waant iedereen zich in Mediterraanse sferen.
Post, share, like ❤️
Herkenbaarheid en continuïteit zorgen voor een professioneel social media kanaal. Optioneel zorgt animatie voor extra aandacht en dynamiek.
Beursmaterialen
Om op te vallen op een beurs of event is goede branding een must. Er is qua signing, wanden of borden veel mogelijk passend bij jouw merk. En wil je bezoekers nog iets leuks meegeven? Ik denk graag met je mee op het gebied van give away’s.
The weather outside is frightful ...
But our Gin is so delightful … Sweater met eigen winterse opdruk. Een samenwerking met Rutte Gin.
enthousiast?
Leuk! Neem vrijblijvend contact op om te praten over de mogelijkheden
Vertel mij meer
Ik help jou met
Communicatie
Reclame
Grafisch ontwerp
Vormgeving
Logo en huisstijl
Regio's
Zuid-Holland
Delft
Rijswijk
Den Haag
Rotterdam
Westland
Nootdorp
Pijnacker
Zoetermeer
Wassenaar
Leiden